środa, 11 lutego 2009

Przyjemności

Jedna z moich wyczekanych przyjemności zakończyła się dzisiejszym bezpiecznym powrotem do domu. Aż żal było wracać. Niestety obowiązki wzywają. Pocieszam się tym, że za 2-3 miesiące znów czeka mnie taka przyjemność :)

Z tą przyjemnością związana była inna przyjemność - obdarowywania. Tym razem notesem. Zimowym, a jak :D
Wewnętrzne strony okładki są identyczne jak tył.






Przy okazji focenia zauważyłam, że mam manię fotografowania kwiatków. Także zauważyłam, że przydał by mi się lepszy aparat - ten nie wyłapał białych cieniowań na płatkach, brzegach, motywie embosowanym. A może to tylko kwestia światła, które w dniu robienia zdjęć było okropne przez duże O.

19 komentarzy:

finnabair pisze...

i kolejne cudo spod twoich rąk wychodzi - jesteś nie poprawnie idealna:*
Przepiękny!

Maugo pisze...

sliczny notes. taki delikatny i zimowy. Chcialoby sie miec tez taki!

UHK Gallery pisze...

Czarodziejka z poddasza - no i co ja mam powiedziec???? Zawsze mnie Twoje prace powalają,wiec ciągle się powtarzam.
Cudny przed duże C!!!

pasiakowa pisze...

Każda Twoja praca przesiąknięta jest magia, delikatnością, subtelnością... Siedzę i podziwiam w niemym zachwycie..

Rydia pisze...

zawsze jak tu zaglądam to mam wrażenie, że znajduję się w jakimś magicznym miejscu,gdzie wszystko jest zwiewne i delikatne jak w najpiękniejszej baśni... :)

Bea pisze...

Ależ zmroziłaś uroczo!!!

Kreffcik pisze...

jeszcze raz ściskam .. ;D Jest boski i jest mój !!!.. hhihi.. super było cię poznać, a 2-3 miesiące poleca jak z bicza i ... zapraszam zapraszam do nas ... buziaki !!!!

Nulka pisze...

obłędny przez duże O

BETIK pisze...

U Ciebie ta mroźność owiana jest wielkim szalem romantyzmu:)) Przepiękny notes w cudnym klimacie!!! Podziwiam i zazdroszczę po cichutku obdarowanej:)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ach....
Czy ja się kiedyś nauczę robić takie cuda?

Costa pisze...

Tak kolejne cudo wyszło spod Twoich zdolnych rączek ;D bardzo mnie to cieszy bo uwielbiam Twoje prace

magdalena pisze...

lekki, elegancki i delikatny!!!

świetny!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cuuudnyyy!!! :)

elka pisze...

Obłęd normalnie ,twoje prace mnie zachwycają a ta jest naprawdee bajeczna

Lukrecja pisze...

piękne prace

kigabet vel Ki pisze...

karteczki cudne ... jakby malowane mgłą ... moim faworytem jest ta ostatnia !!!

Rachel pisze...

no tęż że tak powiem powalające!!:)

SANDY69 pisze...

Magnifique,j'adore vos réalisations!!!
Toujours très shabby romantique,comme j'aime...

Qu'elle est la marque du pochoir de gaufrage utilisé sur la couverture???

Bisous de France

Ania z poddasza pisze...

Sandy, merci beaucoup. Je ne sais pas. Ce fut un cadeau et je n'ai aucun emballage.