wtorek, 19 sierpnia 2008

Mini notes - wydatnik

Co by nie było, że szewc bez butów chodzi, zrobiłam sobie notesik :)

Jego wizję miałam już przed przystąpieniem do pracy. Gorzej było z jej realizacją. Zastopowało mnie przy okładce. Koniecznie miała być kartka z książki, ostatecznie następowałam napis sama. Reszta poszła jak po maśle. Oczywiście w kucki na podłodze :)

podpis z tyłu spartoliłam :/ nie popatrzyłam jak pisać żeby było dobrze i jest ciasno i krzywo :/

Jego przeznaczenie? wydatnik na scrapkowe rzeczy. Mały ponieważ mam drobne pismo i wystarczy. a wystarczy dlatego, że czas się opanować ;)

Ptaszek bo koniecznie musiałam wykorzystać moje nowiutkie stempelki :D
Kremowa koronka to zdobycz z rynku staroci za jakieś grosze.
Reszta jak to u mnie to jednokolorowe kartony.

Wewnętrzna strona okładki jest taka sama z przodu i z tyłu.





13 komentarzy:

Kayla pisze...

Prześliczny notes! Co to za stemple, te ptaszki? Super są.

Ana pisze...

świetny notes, ale te komplety niżej...
rewelacja!
zachwyciły mnie:)

Kamila pisze...

urocze ptaszki :) a napis... wiesz już dlaczego ja napisy drukuję, hehe ;)ale to przeciez mozesz zawsze poprawic.

Pejtoon pisze...

Co wchodzę na blog, tam coraz ładniejsze prace ...
Choć scrapbooking zainteresował mnie nie dawno sporo prac już widziałam. Jednak Ten notes, wydatnik jest do tej pory najpiękniejszą rzeczą jaką zobaczyłam :)
Pewnie mi nigdy się nie uda zrobić takiego cuda, gratuluję talentu :)
I mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko jeśli dodam twój blog do moich linków na moim skromnym blogu :)
A teraz przejrzę resztę twoich prac, bo widzę, że warto :D

nirshya.dwbh pisze...

Śliczny jest!!!!!!

Wielką przyjemnością będzie dla Ciebie korzystanie z niego :)

jaśminowasia pisze...

dla mnie idealny!

Costa pisze...

też mam taki zestaw stempeluszków i dzięki Tobie wiem jak ich użyć

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Jakie urocze poddasze:) Notes bardzo mi się podoba. Pozdrowienia.

Costa pisze...

wróciłam dzis się troszke pogapić.. no chwilke choćby.. bo strasznie mnie sie tu podoba i te Twoje prace mryyyy

RosaliaArt pisze...

zgrabniutki notesik, fajny pomysł mieć scrapowy wydatnik :)

Zielona pisze...

Ajj... jakie piękności :) Śliczna okładka!!!

Ania z poddasza pisze...

Dziewczyny, dziękuję prześlicznie :*

M.S nie mam nic przeciwko :)

Karolina pisze...

Ale cudeńko! Ptak na ostanim zdjęciu urzekł mnie najbardziej.
Śliczne prace tworzysz :)