piątek, 30 maja 2008

Trochę czasu...

...w końcu znalazłam aby coś napisać.
Napiszę w takim razie, że w zeszłym tygodniu spędziłam cudowny dzień w Wieluniu. Z jeszcze cudowniejszymi kobietami: Marszą, Kitiw, Moniq75k, Karolą, Kaylą, Kamilcią, Moną_63, Bożenką. Jak to już jedna z nas napisała, było wszystkiego jak należy: rozmów, tworzenia, śmiania się...już czekam na następne spotkanie :)

Na spotkaniu nie siedziałam tak całkiem bezczynnie. Zaczęłam robić kartkę dla bardzo dobrej koleżanki, która została na początku maja mamą :)

Kartkę skończyłam. Ale, że mam problem z netem i publikacją zdjęć pod tekstem to zdjęcia będą potem :)
Net pięknie działa a ja wymyśliłam jak wkleić fotki. Zaraz zobaczymy efekty :)
















6 komentarzy:

Ana pisze...

piękna, bardzo czysta i przejrzysta;)

Ana pisze...

jeśli chciałabyś... to zapraszam;)

chciałabym zorganizować wymianę(wyzwanie znaczy się) takie jak dziewczyny{szaleństwo, tylko oczywiście inne;))
jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam na mojego bloga
www.notki-lary.blogspot.com

Kamila pisze...

super wyszedł środek :) a czemu strona pierwsza tak okrojona na fotce ? ;)

Kamila pisze...

teraz mi się pojawiła też fotka pierwszej strony w całości :)

Yoasia pisze...

wstyd.. o jak mi wstyd:(
ze dopiero teraz odkryłam to poddasze:) no a;e jak juz trafiłam to napewno wpadne tu nie raz:)

Kartrczka słodka, te porteczki sa niesamowite, takie dopracowane. podziwiam za robienie takich drobiazgów.podoba mi sie tez pomysł z tagami:)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Jakie to śliczne!