środa, 11 lutego 2009

Przyjemności

Jedna z moich wyczekanych przyjemności zakończyła się dzisiejszym bezpiecznym powrotem do domu. Aż żal było wracać. Niestety obowiązki wzywają. Pocieszam się tym, że za 2-3 miesiące znów czeka mnie taka przyjemność :)

Z tą przyjemnością związana była inna przyjemność - obdarowywania. Tym razem notesem. Zimowym, a jak :D
Wewnętrzne strony okładki są identyczne jak tył.






Przy okazji focenia zauważyłam, że mam manię fotografowania kwiatków. Także zauważyłam, że przydał by mi się lepszy aparat - ten nie wyłapał białych cieniowań na płatkach, brzegach, motywie embosowanym. A może to tylko kwestia światła, które w dniu robienia zdjęć było okropne przez duże O.

19 komentarzy:

finnabair pisze...

i kolejne cudo spod twoich rąk wychodzi - jesteś nie poprawnie idealna:*
Przepiękny!

Maugo pisze...

sliczny notes. taki delikatny i zimowy. Chcialoby sie miec tez taki!

UHK Gallery pisze...

Czarodziejka z poddasza - no i co ja mam powiedziec???? Zawsze mnie Twoje prace powalają,wiec ciągle się powtarzam.
Cudny przed duże C!!!

pasiakowa pisze...

Każda Twoja praca przesiąknięta jest magia, delikatnością, subtelnością... Siedzę i podziwiam w niemym zachwycie..

Rydia pisze...

zawsze jak tu zaglądam to mam wrażenie, że znajduję się w jakimś magicznym miejscu,gdzie wszystko jest zwiewne i delikatne jak w najpiękniejszej baśni... :)

Bea pisze...

Ależ zmroziłaś uroczo!!!

Kreffcik pisze...

jeszcze raz ściskam .. ;D Jest boski i jest mój !!!.. hhihi.. super było cię poznać, a 2-3 miesiące poleca jak z bicza i ... zapraszam zapraszam do nas ... buziaki !!!!

Nulka pisze...

obłędny przez duże O

BETIK pisze...

U Ciebie ta mroźność owiana jest wielkim szalem romantyzmu:)) Przepiękny notes w cudnym klimacie!!! Podziwiam i zazdroszczę po cichutku obdarowanej:)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ach....
Czy ja się kiedyś nauczę robić takie cuda?

Costa pisze...

Tak kolejne cudo wyszło spod Twoich zdolnych rączek ;D bardzo mnie to cieszy bo uwielbiam Twoje prace

magdalena pisze...

lekki, elegancki i delikatny!!!

świetny!!

katharinka84 pisze...

Cuuudnyyy!!! :)

elka pisze...

Obłęd normalnie ,twoje prace mnie zachwycają a ta jest naprawdee bajeczna

Lukrecja pisze...

piękne prace

kigabet pisze...

karteczki cudne ... jakby malowane mgłą ... moim faworytem jest ta ostatnia !!!

rachel pisze...

no tęż że tak powiem powalające!!:)

SANDY69 pisze...

Magnifique,j'adore vos réalisations!!!
Toujours très shabby romantique,comme j'aime...

Qu'elle est la marque du pochoir de gaufrage utilisé sur la couverture???

Bisous de France

Ania z poddasza pisze...

Sandy, merci beaucoup. Je ne sais pas. Ce fut un cadeau et je n'ai aucun emballage.