piątek, 30 stycznia 2009

Szkicownik dla Finn

W zeszły piątek spotkało mnie coś bardzo miłego. Ania, którą podziwiam w całej krasie a prace której to oglądam codziennie z dziką przyjemnością zachwyciła się moim albumem tak bardzo, że napisała aż do mnie. Oj było to baaaardzo miłe.
Jeszcze milsze było, gdy powiedziała, że umarła by ze szczęścia mając coś ode mnie na własność. Biorąc pod uwagę, że żywię takie same uczucia względem jej twórczości wymiana wydawała mi się oczywista.
Na co? na coś co może leżeć na biurku, nie jest do noszenia w torebce. Szkicowniki!! Format A5.
W chwili obecnej moje cudo spod jej rąk leży koło mnie, macam je i czekam na kolejne spotkanie takie jak wczoraj :)

Muszę się przyznać, że robiąc go miałam na względzie ostatni album, który doprowadził do tej wymiany. Popełniłam więc zbrodnię i pozostałam w jego klimacie - papier, kolory, wzory.


30 komentarzy:

finnabair pisze...

Mój ci on!!!!!!
Jeszcze raz dziękuję - i za wspaniały dzień i za gościnność i za ciepełko i za szicownik, na którym najchętniej bym spała jak smoczyca na skarbie :*

Rossie pisze...

prze-śli-czny.

rudlis pisze...

Piękny :)))

Polina Khoronko pisze...

I can`t understand your language, so didn`t read how you made a such beautiful thing.It is amazing

truskawkaM pisze...

o ja :O magia !

minimysz pisze...

Mrr.... Cudeńko :)

Anitasienudzi2 pisze...

o jejuniu!!!!!!!! o jejuniu!!!!!!!!!!

BETIK pisze...

Śliczny Aniu! Śliczny!! Powzdycham sobie jeszcze...:)

albumyslubne pisze...

czarodziejski!

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ależ cudo! Słów brak....

choco pisze...

Cudny, śliczny, prawdziwie magiczny... Będę sobie tu siedzieć i wzdychać..

Unknown pisze...

najpiękniejszy notes, jaki w życiu widziałam!!!!!!!!!!!!!

Magda Łuczak Art pisze...

cudny!

mamuta pisze...

Piękny, taki Twój, czarowny i romantyczny ...

Eliza pisze...

Dawno mnie tu nie bylo, ale widze, ze u Ciebie kreatywnie na calego! Swietny ten szkicownik! Pozdrowionka

moniq75k pisze...

Najpierw Finn, teraz Ty - nie macie litości dziewczyny ! Czuję, że moja gorączka się wzmaga - tym razem z zazdrości. Przepiękny szkicownik !!!!!

Anonimowy pisze...

Aniu - zjawiskowo piękny - eteryczny, cudowny - chyba bałabym się dotknąć aby nie zepsuć. Jestem pod ogromnym wrażeniem

EWA pisze...

Jest przesliczny!!!zazdraszczam Finn:)

MOLLIK pisze...

piękny!!! i te listki, gałązki! :)

pasiakowa pisze...

Zielenieję z zazdrości ;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny!!!

E pisze...

rewelacyjny, ni będę się rozpisywac;d

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

sliczne to, to.
CUDO

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Notes podziwiałam już na blogu. Jest cudowny!!
I zapraszam do mnie po małe wyróżnienie :*

Niebiesko_Oka pisze...

CUUUDEŃKO!!!
majstersztyk, oblędny!!!!!

Ania. pisze...

Boski!Nie moge sie nadziwic,jak ty wykonujesz takie cacka:-)Ze tez ja nie zostalam obdarzona takimi zdolnosciami(hahaha). Zazdraszczam...Pozdrawiamcieplo z drugiego konca Europy.Ania

decomarta pisze...

Zapraszam do zabawy na moim blogu :)
Podziwiam Cię, jesteś cudotwórczynią!

magdalena pisze...

ojej....

ojej...

ojej...

leże i się podnieść nie mogę...

ile pracy cie to kosztowało...

cudo...

Magdalena Przybytek pisze...

wspaniały on i wspaniały pomysł

kigabet vel Ki pisze...

zbrodnia czy nie efekt jest jak najbardziej pozytywny ... ogląda się go z czystą przyjemnością ... a mieć go ??? ehhhhh ...