niedziela, 9 lutego 2014

Tego mi było trzeba czyli Craft Wawa szał

Craft Wawy doczekać się nie mogłam już od dawna. Jak rybie woda potrzebne są mi takie spotkania, gdzie mogę ściskać się do woli, śmiać głośno do rozpuku, macać przydasie, razem scrapować... Wszystkim spotkanym ( w tym nowo poznanym!) bardzo dziękuję za wspólne, cudne chwile.

Zdjęć nie będzie. Nie pcham się z aparatem tam gdzie fotografuje cudowna Paulinka Wośko. Do niej po relacje zapraszam.

Za to będzie zdjęcie mini notesu, który przygotowałam na wymianę spotkaniową. Nie wiem do kogo trafił, mam nadzieję że sprawił komuś radość. Ja sama ślicznie dziękuję za swój wylosowany notesik od Zuzi Imaginaris.




2 komentarze:

bublownia pisze...

Przepiękny notes :)

Zuza G pisze...

Twój notes jest prześliczny Aniu! Cieszę się, że mój trafił do Ciebie :) Szkoda, że nie zdążyłyśmy się zobaczyć... Następnym razem!