poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Mapka z PS

Ponownie skusiłam się na wyzwanie na PS. I ponownie zrobiłam ją na ostatnią chwilę.
Wena mi nie dopisywała, 3 komplety papierów przerzuciłam. Mapkę w związku z tym, potraktowałam trochę przewrotnie. Do tego nie wiem czemu na papierze źle naciąga mi się nitka z bębenka i szycia się zepsuły. Pozostała więc improwizacja. Ale najważniejsze, że kartka powstałą i spełniła wymagania postawione przez Zielonooką :)


Kwiatek kolorowałam kredkami wodnymi ze owadziego marketu. Świetne są bez dwóch zdań :)

ps. Nie wierzę patrząc na fotkę. nie wierzę, ponieważ robiłam ją przy sztucznym świetle a wyszła nie najgorzej :)

6 komentarzy:

Rydia pisze...

Bardzo ładna kartka :)
Pozdrawiam ciepło:)

elpimpi pisze...

ŚWIETNA karteczka! CUDNE kolorki! A zdjęcie wyszło super!

Ludkasz pisze...

Mnie także się podoba:)

Niebiesko_Oka pisze...

Świetna kartka!
A kwiatek jest po prostu fantastycznie pomalowany!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

oryginalna wielce!
cudne kolorów zestawinie!

Anonimowy pisze...

Cudeńko!!! Pozdrawiam cieplutko. :)