poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Impuls

Już kiedyś napisałam o tym - pomimo tego, że scrapuję już szmat czasu, pomimo tego, że mogę przebierać w papierach do woli, ciągle mnie ściska kiedy je tnę. Ostatnio udało mi się ciachnąć papier bez żalu. Jeden moment, jeden impuls i stało się :)
Dodatkowo poszalałam z moim wymarzonym Round it all. Miałam spore wyrzuty sumienia gdy lekką ręką wydałam na niego całkiem sporą sumkę. Dzisiaj nie oddałabym go za nic ;)




Ten notes także trafił do Centrum Hobbystycznego.

19 komentarzy:

finnabair pisze...

ooo mamo! piękny!
Ciachaj częściej!

Po prostu "Karteczki" pisze...

Prześliczny, taki wiosenno -porcelanowy. Cacko!

adda pisze...

Cudo!!!! Niezwykłe cudo!!!

Artnova pisze...

Lubię tu zaglądać, piękny notes. Bardzo podoba mi się ten okrągły (chyba) stempelek, którego tu użyłaś. Cudeńko.
Pozdrawiam

Katharinka84 pisze...

Cudny jest!!!
Bossskie pastelowe kolory :)
:*

cyga pisze...

piękny bardzo romantyczny

Zussska pisze...

Prześliczny....................

jolutka123 pisze...

Aleeee piękny notes, aż żal go zapisywać:)

Colorina pisze...

śliczny...piękne kolory

Monia pisze...

Przecudny, romantyczny, delikatny!
Dobrze, że pocięłaś ten papier:)

Ludkasz pisze...

wow, piekny:)

Yvette pisze...

Wow, to już wreszcie widzę co można zmajstrować tym urządzonkiem :) Czyżbym miała kolejny punkt na liście zakupowej? :))) A notes - klasyka - cuuudny!

k_maja pisze...

cudny!!!! taki delikatny, wysmakowany...

JaMajka pisze...

Przepiękny notes, delikatny, kobiecy :) I te kolory - rewelacja!

nirshya.dwbh pisze...

Śliiiiiiczny!!!!!


Jak marzenie

elfik pisze...

Przepiekny jest !!!! Jego delikatnosc, kolorki!!!
>>>i fajnie bylo Cie poznac i wysciskac. buziaczki

carrot pisze...

Przepiękny notes! Taki delikatny i jak to Gosia określiła "porcelanowy". Śliczności Aniu!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Pełen zachwyt nad urokiem tego notesu ode mnie dla Twojej pracy nad nim i efektu.

hania739 pisze...

Cudny.