sobota, 21 marca 2009

Datownik dla K.

Wymiany są wspaniałe. Dreszczyk niepewności, czy ktoś się na nią zgodzi. Dreszczyk radości gdy ją ktoś proponuje. Emocje oczekiwania. Emocje wręczania. Emocje oglądania i macania. Cudowne.
A jak wymiana jest z kimś dla nas wyjątkowym to już w ogóle :)
Tym razem wymieniłam się na datowniki z Kamilcią, moim krasnalem do pary ;) W domu leży cudeńko w jej stylu, takim starociowym i cieszy moje oczy.
Zrobiłam mglisty datownik dla niej bo ta mglistość podobno ją zachwyca. Schemat jak w szkicowniku Finn w sumie, bo oderwać oczy od niego nie mogła.A ja nie mogłam się opanować, żeby nie wziąć tego pod uwagę.


13 komentarzy:

pasiakowa pisze...

Jest przepiękny!

Manualnie.pl pisze...

Cudny Aniu!:)

Fioletowe poddasze pisze...

Jest naprawdę cudowny! Taki delikatny, jak mgiełka.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Pięknie mglisty.... Jak zawsze jestem pod wrażeniem

adda pisze...

Lekki powiew piękna....

mohika pisze...

Byłam na foru, ale tu też muszę :), piekny, eteryczny.

Karola Witczak pisze...

Jak zwykle - magiczna lekkość, mglistość i skarby poddasza :* Właśnie mam Twój wędrowniczek z noworocznej wymiany plus ogromny stres :D

Yoasia pisze...

te twoje prace sa jak zasnute woalem magicznym, ulotne jak obłoczek, delikatne jak koroneczki. cudowne


jak ty cudowne:)

Agnesingap pisze...

Masz cudowne poddasze świetne prace :)pozdrawiam i zapraszam do mnie po mój wiosenny
Zestaw -Happy easter-

Yoasia pisze...

ANIU!!!!!!!!!!!!!!!! do mnie zapraszam na bloga po odebranie takiej drobnostki:***

Gosia pisze...

I ja zapraszam po wyróżnienie
Uwielbiam twoje prace.Bardzo podobają mi się Niebieskie migdały.Super zestaw choć na razie dla mnie nieosiągalny:)
http://papierowemargaretki.blox.pl/html

kigabet vel Ki pisze...

chciałam tylko napisać, że jestem tu obecna ... ale zawsze brak mi słów by ująć owe stany emocji, które wielokrotnie towarzyszą mi gdy patrzę na twoje cuda ....... eh

TonyaA pisze...

This is gorgeous!
Blessings, peace, and love to you,
Tonya